גוגל עתידים להשיק בשבוע הבא שירות מוזיקה חדש ואולי גם חדשני. בעקרון נראה על פי התיאור כי השירות של גוגל שונה ממה שקורה באתר אול מיוזיק, או מה שקורה באתר אמאזון. אמאזון הוא אתר עם תבנית מסחרית, ממוקד לכך שהלקוח רוכש דברים, כשלמעשה השירות הוא העניין העיקרי, ולכן אמאזון מנצח בשוק, אמאזון הוא אתר אמין ומאובטח עד כה, שמעטים אם בכלל התאכזבו ממנו. מערכת מעקב אחרי הזמנות מדוייקת, בדרך כלל ההזמנות מגיעות לפני זמן היעד, במידה של איחור שזה נדיר, מתקבלות הודעות מתאימות, מדובר ברמת שירות גבוהה מאוד, בישראל לשם הדוגמא, אין שום חברה, או שום דבר אחר, אפילו לא פיזית, שמתקרב לרמת השירות, האמינות, והנוחיות של אמאזון!
מערכת נוספת חשובה מאוד של אמאזון מלבד מערכת ההזמנות המשובחת והמאובטחת, היא בסיס הנתונים, מנוע החיפוש ושיטות העדכון. מנוע החיפוש והעדכון של אמאזון מציג אפשרויות רבות, כולל אצל מוכרים צד שלישי, וכולל דברים שהם לא בהדפסה אך אפשר להשיג אצל אותם מוכרים צד שלישי. ומאחר והמנוע עידכון יעיל, ישנה התאמה גבוהה מאוד בין המצב על מדפי הלייבלים לבין מה שמוצג באתר. למעשה, הסיכוי קטן מאוד שמשהו שמישהו מזמין לא יימצא ולהיפך, שמשהו מוצג כלא זמין לקנייה ובפועל זמין אצל הלייבל. להמשיך לקרוא האם גוגל ינגסו באמאזון, יאהו, אפל או בעצמם?